1399-07-21 08:28
524
0
70927
به دلیل شیوع مجدد کرونا ؛

کاروان خدمت شهرستان گرگان متوقف می شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت : با توجه به درخواست فرماندار گرگان که وضعیت کرونا در کردکوی و بندرگز قرمز شده و در روزهای آتی ممکن است گرگان نیز در شرایط نامناسبی قرار بگیرد تصمیم گرفتیم کاروان خدمت را فعلا متوقف کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛  رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کاروان خدمت در روستای سرکلاته گرگان گفت : با توجه به درخواست فرماندار گرگان که وضعیت کرونا در کردکوی و بندرگز قرمز شده و در روزهای آتی ممکن است گرگان نیز در شرایط نامناسبی قرار بگیرد تصمیم گرفتیم کاروان خدمت را فعلا متوقف کنیم.

سنگدوینی افزود : ما عاشق مردمیم و از بودن در کنار آنها لذت می بریم ، خدا می داند که تمام این لحظات جزو بهترین لحظات عمر من است ، بارها گفتم من و دکتر منتظری نوکر مردم هستیم .

وی ادامه داد : منتهی سلامتی مردم نیز برای ما مهم است ، این نباشد که این رفت و آمدهای کاروان خدمت به سلامت مردم ما لطمه بزند ، لذا تصمیم گرفتیم فعلا تا بهبود شرایط کرونایی ،کاروان خدمت متوقف شود.

گفتنی است در آخرین برنامه‌ کاروان خدمت ، روز گذشته یکشنبه ۲۰ مهرماه روستاهای غرب گرگان کفشگیری ، سرکلاته و نوچمن میزبان نمایندگان، فرماندار ‌و ‌مدیران بودند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.